[Badanie opinii publicznej] Ułatwienie gry?

To jest forum do umieszczania sond które będą w portalu, tutaj tylko moderatorzy mogą umieszczać sondy i pisać posty.

Moderatorzy: Suchy, Junior Admin

Wspólne przedmioty dla postaci na jednym koncie?

Czas głosowania minął 19 października 2011, 17:33

Fajny pomysł.
19
38%
Beznadziejny pomysł.
19
38%
Jest mi to obojętne/To niczego nie zmieni.
12
24%
 
Liczba głosów : 50

Postautor: Blind Guardian » 17 października 2011, 18:54

Prawde powiedziawszy walka z drobnymi oszustami to syzyfowa praca. Chcemy być mądrzejsi niż RP, więc zamiast ścigać posiadaczy zioła, wolimy zalegalizować. Może wyniknie z tego coś dobrego *wzrusza ramionami*
Blind Guardian
 

Postautor: Krzysiek9 » 17 października 2011, 19:09

Jestem na NIE. Mam podobne zdanie co Kron.
Awatar użytkownika
Krzysiek9
 
Posty: 69
Rejestracja: 05 czerwca 2011, 12:38
Lokalizacja: eee, co?

Postautor: Riam » 17 października 2011, 19:14

Niby 6 osób na nie. A głosów 5. Wy tam dobrze wybieracie te odpowiedzi ;]?

A nie, już się doliczyłem. To Kron przecież ściemnia i głosował za, a teraz tylko udaje że mu na RPG zależy ;p.

EDIT: Czyli to jednak ja jestem za ;]?
Ostatnio zmieniony 17 października 2011, 19:16 przez Riam, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
Riam
 
Posty: 349
Rejestracja: 17 kwietnia 2008, 20:39
Lokalizacja: Polska

Postautor: Kron » 17 października 2011, 19:15

Ja zaglosowalem zgodnie ze swoim postem :)
De inimico non loquaris sed cogites. [nie życz źle wrogowi, zaplanuj to]
Awatar użytkownika
Kron
Administrator
 
Posty: 2539
Images: 1
Rejestracja: 17 lipca 2005, 18:43

Postautor: Tasardur » 17 października 2011, 19:27

Jestem przeciwko, uważam to za niefabularne.
Awatar użytkownika
Tasardur
Administrator
 
Posty: 4876
Images: 17
Rejestracja: 10 sierpnia 2006, 14:49
Lokalizacja: Z piekła

Postautor: Gecko » 17 października 2011, 19:53

Zdecydowanie na NIE :} Nie widzę żadnego uzasadnienia dla takiego stanu rzeczy. Jak już coś chcecie miłego zrobić, to... Lepiej wprowadźcie skrytki bankowe na przedmioty, tak mi się przypomniało :}
Odegralim, co musieli
Męczylim się z DeeMami
A słowo expem się stało
I mieszało levelami
Awatar użytkownika
Gecko
 
Posty: 46
Rejestracja: 04 maja 2011, 13:01
Lokalizacja: Sanktuarium

Postautor: Shade » 17 października 2011, 20:03

Faktem jest, że to wybitnie niefabularne.
Faktem jest też to, że bez kumpli nie da się grać nikim prócz wojownikiem (ten to ma maślany start)

Przerzuty były, są i zawsze będą. Legalne bądź nie.
Jeśli korzystanie z Warehouse byłoby odpłatne zmniejszyło by to nieco inflacje (powiedzmy 10 razy tyle ile ubezpieka za przechowanie danego itemu)
Nowym to i tak mało pomoże.


Reasumując:
Jak wejdzie będę korzystać, jak nie - płakał za ideą nie będę.
Jest mi to obojętne
"Beneath this mask there is more than flesh. Beneath this mask there is an idea, Mr. Creedy, and ideas are bulletproof."

~One more time
Awatar użytkownika
Shade
 
Posty: 428
Images: 7
Rejestracja: 07 sierpnia 2011, 15:42
Lokalizacja: z Internetów

Postautor: Pkss » 17 października 2011, 20:14

Nie.
Smutaśnik Pospolitus

Fabulator



Czarnula! :>
Arshen, dziękuję :)

Odcienie Duszy

Jak ktoś coś chce zapraszam na PW lub GG.
Awatar użytkownika
Pkss
 
Posty: 689
Rejestracja: 21 października 2005, 14:24
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: Adelladeri » 17 października 2011, 20:29

Ja w sumie jestem Za ale jak by się dało to najlepiej nie w takiej formie.
Chciała bym by jakiś kupiec je zbierał i sprzedawał za symboliczną kasę czy postać oddająca je, musiała za to zapłacić, jakkolwiek.. byle by to wyglądało. Kiedyś zostałam wprowadzona w błąd i myślałam że można sprzedać przedmiot i kupić inną postacią bo czemu by nie, jakoś to wygląda i podobna furtka by mi pasowała - no może nie za taka cenę. :P
Ostatnio zmieniony 17 października 2011, 20:30 przez Adelladeri, łącznie zmieniany 1 raz
Awatar użytkownika
Adelladeri
 
Posty: 114
Rejestracja: 24 września 2005, 03:49
Lokalizacja: Ze Snu

Postautor: Sertima » 17 października 2011, 20:46

Jestem ZA.

Tak naprawde to to niczego nie zmieni, kto bedzie chcial sobie expienie ulatwic ten i tak znajdzie sposob, zeby sie wyitemic.

Zawsze beda powstawac koksy z super itemami, ale za to martwe fabularnie, kwestia upodoban graczy.
Te wysokolevelowe moby beda sie mialy czego bac, ale i tak sie respia dosc czesto.

Czy ktos zmusza graczy do PvP?

Tak naprawde pt 9 mozna wyegzekwowac tylko gdy na jednej postaci gracza znajda sie itemki wydropione przez druga, a i to jest kwestia sporna, bo jak udowodnic, ze to jest napewno postac tego samego gracza, jesli jest na roznych kontach, a nie jego "kuzyna" co gra akurat z jego kompa?

Odgrywanie przekazywania itemow - tez kwestia sporna, dla jednego "porzadnym odegraniem" bedzie:
A: Masz helm taki i siaki?
B: No mam, to masz
A: Dzieki.

Jeszcze lepsze: Kolega zalozyl nowa postke, potrzymam mu lokacje jak sobie z drugiej postki rozne rzeczy przerzuca zosawiajac na podlodze np: Speluny.

Kiedys czytalam post o sprzedazy i odkupowaniu swoich rzeczy druga postka u kupcow, ze to oczywiscie tez nielegalne, bardzo ciekawa sie wywiazala dyskusja na ten temat.
http://nwn.mud.pl/forum/viewtopic.php?t=5669

Itemy nie gina w przyrodzie, tylko zmieniaja miejsce. Oto przyklad: Wydropie buty 3kp, ale mam lepsze, wiec komus je oddam/sprzedam, ten ktos wydropi buty 4kp, wiec pozbedzie sie tych z 3kp itd... Gram od roku dosc intensywnie, kto wie ile par butow 3kp, pierscieni sila +2 (juz nie wspomne o epickich itemach) krazy w przyrodzie.

Sa tacy co lubia epickie walki z koboldami w kopalni Aldur, sa tacy co najchetniej to by zaczynali juz od 40lv, wszystko zalezy od upodoban graczy.

Mozlwe, ze pt regulaminu powinien brzmic, co sobie sam znajdziesz i zrobisz mozesz nosic, a we wszystkich sklepach pozostawic tylko mozliwosc skupu. Wtedy tylko kaplan wskrzesza a mag czaruje. Ludzie sie grupuja w druzyny i mamy zespolowe expienie, a nie samowystarczalne postacie. :twisted:

Tak naprawde jest mnostwo hipokryzji w tym "serwer RPG" gdy powstaja lokacje z trudnymi do zabicia mobami, gdy by zrobic sobie jubilerstwo (bo chce sie miec jubilera) trzeba dostac sie do kopalni miedzi, ktora opanowaly diably na lv30+
grywam postaciami:
Neliana Wilkinsen - specjalista od przedmiotów magicznych
Erli'el - tancerka i śpiewaczka
Thraedel - pani samo zuo
Poranna Rosa - dostawca ciastek
Marla Dawnseeker - pani szamo dobro
Amaris - bo lubię grać bardem
i pare innych
Awatar użytkownika
Sertima
 
Posty: 513
Images: 3
Rejestracja: 04 stycznia 2011, 04:34
Lokalizacja: Rata Sum

Postautor: Antraxu » 17 października 2011, 21:11

Jest mi to obojętne/To niczego nie zmieni
Nieaktywna dokąd życie nie wróci

Fabularni ♥ forever ♥

DM Astarte

╔════════════════════════════════════════════╗
IV era: Sharin Aremeirs / Eusyss / Astennu Quel'thanor
V era: Kann Turan / Elrithiel Livirth
VI era: Saviel Arnemeirs

҉ VII era: Krishya Angress ҉
╚════════════════════════════════════════════╝
Awatar użytkownika
Antraxu
Administrator
 
Posty: 395
Rejestracja: 28 września 2007, 13:46
Lokalizacja: Bham/Lasek
Moje postacie: IV era: Sharin Aremeirs / Eusyss / Astennu Quel'thanor
V era: Kann Turan / Elrithiel Livirth
VI era: Saviel Arnemeirs
VII era: Krishya Angress

Postautor: mech » 17 października 2011, 21:16

Ja jestem za ale pod warunkiem że zmienią się możliwości co do przelewu exp. -> konkretny powód powinien być i powiedzmy maksymalnie 2-3 postacie koncie -> fajnie jeszcze jak by było powiązanie pomiędzy postaciami fabularne. Może By założyć dodatkową postać na jednym koncie trzeba było by napisać podanie do GM. Dodatkowo bym wprowadził że po przelewie liczba maksymalna postaci na koncie sie zmienia w dół. W taki sposób można było by skrócić nadużycia :)
Awatar użytkownika
mech
 
Posty: 197
Rejestracja: 22 maja 2010, 09:52
Lokalizacja: gdańsk

Postautor: Nimorid » 17 października 2011, 21:24

Jestem na nie.
Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty.

O miłości wiemy niewiele. Z miłością jest jak z gruszką. Gruszka jest słodka i ma kształt. Spróbujcie zdefiniować kształt gruszki.
Awatar użytkownika
Nimorid
 
Posty: 226
Rejestracja: 04 maja 2005, 14:31
Lokalizacja: Piaseczno

Postautor: Ignis » 17 października 2011, 22:19

Serwer poszedł w stronę MMO na tyle mocno, że taka zmiana nie zrobi żadnej różnicy :P.
Ignis
 
Posty: 117
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 09:54
Lokalizacja: Z doliny muminków

Postautor: Mazerr » 17 października 2011, 22:26

Jeśli to będzie obejmowało wyłącznie tą erę, to tak. Nawet jeśli to zda egzamin, niech zostanie to porzucone w następnej.
Czasem sobie posiedzi na forum i popatrzy.
Awatar użytkownika
Mazerr
Mistrz Gry
 
Posty: 759
Rejestracja: 21 lipca 2010, 21:47

Szybka odpowiedź

   
PoprzedniaNastępna

Wróć do Sondy

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron