Klepsydra Przebudzenia

Wieści ze świata Studni Dusz

Moderatorzy: Tasardur, Junior Admin

Klepsydra Przebudzenia

Postautor: Blue » 18 października 2011, 23:40

Starszy mężczyzna usiadł ciężko przy stole w Spelunie i rozłożył księgę. Wyjął pióro, atrament i kawałki pergaminów. Zaczął coś do siebie mówić, wezwał na chwilę Zdzisława, mruknął mu coś na ucho i rozsiadł się wygodniej. Po jakimś czasie kielich i butelki wina zostały mu przyniesione na stół, a on sam z uśmiechem począł przepisywać do księgi treści z pomiętych, czasem brudnych lub nadpalonych fragmentów pergaminów…

Nazywają mnie Fortier Meltranher. Jestem czarodziejem, uczniem samego Sarutate. Pochodzę z Aldur, jednak nie to jest najistotniejsze. To, co się działo ostatnimi czasy na Lodor zwróciło moją uwagę… zacząłem grzebać, dociekać prawdy, poznać samego Cienistego… Do czego doszedłem i co odkryłem, przeszło moje największe oczekiwania. Okazało się jedynie początkiem, a końca wciąż nie widzę. Zacznę zatem spisywać tę opowieść, póki wszystko pamiętam. Początki historii sięgają 100 lat wstecz, czasów Faraldor, a jeszcze wcześniej… wojny bogów…

Łzy Uronii